Merhaba güzel anneler🌸
Benim 20 aylık oğlum var. Hamilelikten öncesinde mitral kalp kapağında çökme vardı ama çok hafifti. Hamilelikten sonra bakıttığımda tesadüf mü bilmiyorum ama hamileliğimde ilerlemiş orta ileri derece olmuş. İleri derece olunca ameliyat dediler. İlaçta kullanmaya başladım. Ama eninde sonunda ameliyat olursun da deniliyor. Sorum şu. Adetim 2 gün gecikti normalde gününde olan biriyim. Karnım ağrıyor ama gelmiyor. Hamileyken adet ağrısı gibi çekmiştim. Aynısını yaşıyorum. Testte net birşey çıkmadı yarın tekrar yapıcam ama var gibi geliyor bana :( aşırı strese girdim internette hastalık ilerleyebilir yazısı da var. Kalp sorunu yaşayıp hamilelik doğum yaşayan veya bununla ilgili bilgisi olan varsa yazabilir mi acaba