Merveylul aynı soruyu doktora sordum sarılığı varken. Kilo alımı iyi olduğu için geceleri uyandığında versen yeter dedi. Yenidoğan sarılığı sütle daha doğrusu kakayla atılıyor uzamış sarılık kakayla atılmıyor bildiğim kadarıyla. Gündüzleri 2 saatte bir 12den sonra da uyandıkça veriyorum ben şu an. Zaten acıkınca kıyamet koparıyor 😂