benimbebegim Kızlar kızım 9 ay 14 günlük doğduğundan beri hep elektrik süpürgesi çalıştırırım ama 2 gündür her çalıştırdığımda çok ağlıyor yürütece koyuyorum benimle birlikte gelsin diye yine de çok ağlıyor, neden olabilir sizce ne yapabilirim?