Kızlar reglime 3 gün kala eşimle birliktelik oldu. Nasıl olsa reglim yakın hamile kalmam diye rahat davranıp korunmadık. Sonra günümde regl oldum zaten kanama normal geldi. Bugün 4. günüm kesildi gelmiyor. Leke leke devam ediyo. Kasığımda ara ara batma gibi hafif his oluyo. Acaba hamilelik düşük bir ihtimal de olsa olmuşmudur diye düşünmekten alıkoyamıyorum kendimi. Olsaydı gününde regl olmazdım herhalde. Ve olsa bile daha 1 haftada belirti vermez ki bilinmez bile değil mi? Yani psikolojik olarak hamilelik olmuş mudur acaba diye düşündüğüm için mi sürekli belirti gibi hissediyorum bişeyleri anlamadım. 🙄