Merhaba güzel anneler. Geçen hafta tatile gittik ve sonuç olarak bebeğimde grip ishal balgam vs. başladı. 1 hafta oldu ama hala ishali geçmedi. Probiyotik veriyorum dr un verdiği Reflor. Şuan hala tuvaletini su gibi yapıyor. Başına gelen yada tecrübeli anneler yardımcı olursanız çok sevirinim 😔