2,5 yaşında bebeğim var bide 2 haftalık sürekli ilk kızıma ağlayasım geliyor çok sıkılıyor ilgi gösteriyorum ama hırçınlaştı istemsiz kızıyorum geliyor özür diliyor o kadar üzülüyorum ki ağlıyorum hep napıcam bilmiyorum biri akıl versin kendimi yıpratıyorum çok