Bizimki de topuk kanı verdiğimizde 6 çıkmıştı bir ay arayla iki defa tekrar verdik normale inmişti kendiliğinden. Başta endişe edici gibi geliyor ama 6 da çok yüksek değilmiş doktorum öyle demişti. 50 lerde çıkanlar oluyormuş ozmnlarda ilaç baslaniyormus. Siz de doktorunuzla konuşup takip edin