Kızlar çok acil yardımcı olur musunuz salı günü arı soktu ve bugün çok fazla kaşınıyor ve şişti koydeyim şuanda hastahaneye gidebilecek durumda değilim evde STİDERM JEL diye bir krem var böcek sokmalarına iyi geliyormuş fakat emziriyorum bebeğim 20 aylık emzirme döneminde kullaniliyormu internette net birşey yazmıyor lütfen bilen birileri yazarsa çok mutlu olurum 🤲🤲🙏