Bebekcim2 benim bebeğim de aynı ayrda diyrbakırda yaşıyoruz aşırı socak çoğu zaman gece de yprgun oluyoruz eşim de ben de çıkmoyoruz ben şöyle yapıyorum iki balkonum var, biri sabah güneşi alıyor diğeri akşam güneşi dönüşümlü olarak gölge olan yere oyun alanı kuruyorum her gün orada oynarken dışarıyı seyrediyor camlardan anlatoyorum bak karşımızda şu var bak çocuklar okula gidiyprlar anlatıyorum her şeyi çocukların sırtında çantaları var sırt derken sırtımı gösteriyorum bazen açıp kitaplardan anlattığım şeyin resmini gösteriyorum babıldıyor söylemeye çalışıyor. Çak yapmayı öğrettim onu çok seviyor oynamak istiyor ya da ağzına hafif hafif vuruyorum o da oooooo yapıyor bazen gelip kendi elimi ağzına götürüp öyle yapmak istiyor. Bence sizin konuşmanız onunla oturup her şeyi anlatıp göstermeniz yeterli çoğu zaman zaten Allah nasip esip konuşmaya başladıklarında öğrenmemeleri gerekenleri bile dışarıdan öğrenecekler üzülmeyin lütfen