_mmom Bebeğime uzun ömürlü bişey almak istiyorum karyolalar çok hoşuma gidiyor ama kullanışlı mı bilemedim
_Asilin_Annesi_ _mmom Montessori yataklardan bahsediyorsunuz galiba. Ölçü itibariyle aynı olabiliyorlar ama biraz büyüyünce çocuksu bulabilirler bence o yüzden ben bazadan yanayım
elifdedim _mmom bence bebekse montessori yatak bazalar yüksek oluyo düşme tehlikesi var atla deve değil zaten sıkılınca bazaya geçersiniz önemli olan iç yatağı kaliteli almak
Beraninannesii _mmom Karyola var bizde altına kardeş kasa ekletmeyi düşünüyorum depolama alanı için 😇 Baza daha mantıklı sanki
livanurvealpinannesi61 _mmom baza yüksek oluyor. Ben çilek mobilyadan karyola aldım hem alçak hemde ilerde kullanabilir. Montessori yataklar çok kullanılmıyor malesef 7 10 yaşa kadar kullanılıyor.
elifdedim _mmom kenar korumalıkları varsa olur tabi ama bebeğiniz küçükse ben montessoriyi şiddetle tavsiye ederim 🥰
_Asilin_Annesi_ _mmom heves ediyorsanız değerlendirin tabi ama baza saklama alanı ve uzun ömürlü olduğu için tercih ettim ben yanına e bebekten korumalık aldım 2.5 yaşında ayırdım odasına 1 yıldır memnunum