Merhaba kızlar, buradaki birçok anne gibi kpss ye başlamak istiyorum. Lisans mezunuyum. Düz memurluk düşünüyorum. İnternetten baktığımda P3 puanı üzerinden alım yapıldığı yazılıyor. Daha önce kpss tecrübem olmadı. Hangi konulara hazırlanmam gerekiyor, kaynak önerisi vs yardımcı olur musunuz ❤️