Merhaba kızlar yenidoğan döneminden itibaren Prima kullanıyorum. Bu ay 3 numaraya geçtik. Prima aktif bebek alıyorum bu arada. Ve 3 numarada gösterge çizgisi olmaması beni çok şaşırttı. Bez değişirken doluluk oranını o sayede anlıyordum. Hem bu kadar pahalı olup hem gösterge olmaması rezalet. Molfix hariç Önerebileceğiniz bez var mı?