Merhaba kızım doğumunun 5. Gününde yenidoğan sarılığı oldu ve bir gün ışık tedavisi gördü. Korkum şu ki bu sarılık tekrarlar mı? Bol bol emziriyorum ama sütüm yetmiyor mama takviyeside yapıyoruz. 18.4 değer ile hastaneye yattı. Çok yüksek olduğu için kalıcı bir hasar bırakmasından korkuyorum. Taburcu olurken nörolojik bulguları stabil dediler. Fark edemezsen ve tekrar sararırsa diye endişeliyim.