hayalperest__ Yok doğru ama muhtemelen kayma gibi birsey oluyor çünkü ben açınca kendim bile zor kapatıyorum fakat bizimkinin dikkatini pek çekmedi erken de yürüdüğü için kullanma durumum olmadı 😊 ama bir vida atarsanız yürüme olayını halledersiniz fakat bu seferde inmez ya da böyle ayakta tuttuğunuzda sağlam birsey sıkıstırın sonra cıkarır araba olarak kullanırsınız 😊