Ogrenecekcokseyvar Boomer ben 2. Ayda 2 aşı yaptırdım 1 hafta sonra verem ve rota sağlık ocağı 4 aşı ağır gelir böyle yapalım demişti öyle yaptık çok ne ateş yaptı ne huzursuzluk sadece rota biraz karın ağrısı ve ishal yapıyor
Mervetnl Boomer bizim doktorumuz 3. Ayda yaptı rotayı yazık çocuğa zaten 3 tanr aşı oluyor o gün Bizde özel aşılar 3-5-7-9-13 şeklinde ilerliyor 3 doz rota 5 doz menenjit olucak toplamda Özellikle boş ayları seçti ki ağır gelmesin diye