Biliyorum tuvalet eğitimi konusunda çok post vardır ama nasıl ilerlemem gerektiğini biliyorum aslında ama bunlar sinyal mi değil mi hazır mı değil mi bilmiyorum o yüzden buraya danışmak istedim bebeğim şu an 20 aylık 4-5 gündür tuvaletini yaptığında bezini çıkartıyordu hatta hiç fark etmiyordum ortalığı batırıyordu iki gündür de evin içinde asla bezini istemiyor sürekli çıkartıyor sizce bunlar sinyal mi başlayabilir miyiz yapabilir miyiz çünkü bebeğim daha birkaç kelimeden başka bir şey söylemiyor söylediğim komutları anlıyor işte ver onu al getir vesaire algılıyor yapıyor ama nasıl yapacağımı başlamam gerekiyor mu ya da bilmiyorum tavsiyelerinize ihtiyacım var