Park yatak aldım üst katında bir tarafı inenler çok pahalı olduğu için bize inmeyenden aldım çok bi farkı yok yatağım yüksek olduğu için hemem hemen aynı boya geldiler üst katı kullanıyorum 8 aylık oldu bir süre daha tutup kalkana kadar daha bu katı kullanıp daha sonra aşağı kata inicem sonradan topkanması büyük avantaj olduğu için seçtim sürekli kurulu duracak bi yerim yok küçük bi evim var