Bana da nefret geldi böyle işlerden. Dayımın eşini ha bire parmaklarını bizi yediğimiz yemeklere sürüp bebeğime yalatıyor. Kayınpederim bebeğime yaptığım yemekleri beğenmiyor (!) dondurma vermek konusunda ısrar ediyor. Bu çocuk niye hiç süt (inek sütü) içmiyor diyor , hiçbir yararı yok aksine zararı var diyorum olur mu öyle şey biz hep verirdik diyor. Üstelik bebeğim anne sütü alıyor. Her gördüğünde bu çocuk zayıflamış annesi yedirmiyor diyor. Bende de kayınpeder terörü var saygıdan susuyorum ama bir gün fena patlayacağım.