Alyasultan Canım endişelenme yaklaşık bir ay ishalle cebelleştik yarın doktora gidecekmişsiniz zaten tahlil yapılır. Bol bol emzir su kaybı olmasın bide pişik olmasın diye bezini sık değiştir şimdilik😊 kaka tahlili ister diye tedbir olarak bebeğin kaka yaptığında yarım saat içinde vermen gerekiyor orda beklememek için ayarlayıp gidebilirsin. Minnaka geçmiş olsun🙏🏼