Bebeğimin yanağında doğduğundan beri yanaginin bı tarafinda kızarıklık ve sivilce gibi şeyler çıkıyordu ama geçiyordu 4 ayligiz şuanda. 4.ay asisindan sonra ateşi çıkmıştı onunla birlikte yine kızarıklık arttı bu seferde yayılmaya başladı. Mustela kullanıyordum ama fayda etmiyor alerji mıdır egzama mi yarın doktora götüreceğim resim ekleyemedim ama bilginiz varsa aydınlatabilir misiniz benide