İyice ayar olmaya başladım şu cümleye artık. Uyanmıyor arkadaşlar, emmiyor, resmen sütü ağzında tıtuyor boğulacak gibi oluyor. Ben napayım bu çocuğa 😥 sarılığımız vardı daha yeni geldi hastaneden. 10 günlük bebeğimin dilinden anlamıyorum, ne istediğini bilmiyorum gibi geliyor. Bana bi çare bulun lütfen