motherofLeyla biz akşam 8 9 arası yatıp 6 da güne başlıyoruz. Karnını odamızda doyurup salona geçiyorum salonda da süngerden bir yatağı var. Ana kucağında biraz sallanıyor bende biberon yıkama taze su kaynatma işlerini falan yapıyorum uyanıklığının üstünden 1 saat geçmiş oluyor sonra ana kucağından alıp yatağına yatırıyorum onuda yan çeviriyorum sarılıyoruz konuşurken gözleri gitmeye başlıyo hemen emziğini veriyorum 5 10 dakikaya uykuya dalıyor
Yani anlatmak istediğim odadan çıkartıp güne başlarsanız ve uyanık biraz zaman geçirirseniz muhtemelen daha rahat uyutabilirsiniz. Ağlama konusuna gelince bu 4 ay gerçekten zorluymuş kucağımda taşımaktan ne belim ne sırtım ne kollarım hiç birinin dermanı kalmadı. Bazen tükenmiş hissedip oturup hayatı sorguluyorum ama evladımın en çok bana ihtiyacı olduğunu düşünüp sakinleşiyorum. Geçicek annesi mamasınıda kendisi içeçek uykuyada kendisi dalacak hepsi olucak azıcık sabır 💜