KayraVeAnnesi_06 Güzel anneler merhaba , Sizlere danışmak istediğim , ben oğluma 6.ayda günde 1 defa , 7.ayında günde 2 defa ek Gıda vererek ilerledim . Şimdi 8 aylık olduk sizler nasıl ilerliyorsunuz ve günde kaç kez ek Gıda veriyorsunuz 🙏🏻