Dilaradaghan sivrisinek ısırığı bende de vardı bebeğimde de çok can yakıyor. Eczaneden JEL almanızı tavsiye ederim. Kasinmamasi için. Yok içim rahat etmez derseniz doktora götürün. Ama sakın iğne yaptırmayn. Ben yaptırdım bos yere pişman oldum. Başka doktora götürdüm. Ne gerek vardı yani iğneye sivrisinek isirmis JEL vereyim dedi. 3 5 günde geçti. Bir daha ısırmasın diye de Siveno Sinek kovucu aldım. Bebeğime sürdüm. Evin içine de su ve lavanta yağını karıştırıp oda spreyi gibi sıktım. Şuan çok rahatiz. Umarım yardımcı olabilmisimdir 😊