Cnsyrn canım benim bebeğim de 30+6 da doğdu, bence bebeğe göre de değişiyor. İlk evolvia kullandım çok gaz yaptı çok ağladı ardından Aptamil prenatil Aptamil 1 derken geçmedi yaparken daha çok ağlamaya başladı. Maşallah diyeyim 1 aydır hipp organic kullanıyorum istisnasız hergun büyük tuvaletini yapıyor.