waffle-seven-anne Sorum yukarı da kızlar. 3. Ayi bitirdik yani 3. Aga girdik 4 ten gun mu alınıyor oluyor tam bilmiyorum bu aya kadar ayda 1 kilo bazen 1 kiloyu gecer sekilde aldi. Bu aydan sonra mi azalıyor?
sarmaliklahana waffle-seven-anne 6.7.aydan sonra sbait kalıyor 6 7 ay kadar. Sebebi diş ek gıda emekleme yürüme hareketlenme zamanları başlıyor ✌️😄
Usnac1995 waffle-seven-anne 4. Aya kadar 1 ve üzeri aldı. Sonrasında 400 gr almaya başladı, sonra da 250 falan. Düşün ki 4 aylıkken 8 kilo olan bebek, 10 aylık şuan ve 10 kilo bile değil
Zeynosileannis waffle-seven-anne 4. Aydan sonra 600 700 grama düştü 9. Aydan sonra 400 500 1 yaşından sonra 100 200 gram alıyor. Bebekten bebeğe değişebilir. 😊
waffle-seven-anne Manyak gibi oldum kiloyu kafama takip duruyorum halbuki iyi her sey onemli olan saglik olmasi paranoyak oldum galibaaa
waffle-seven-anne sarmaliklahana bende burdan goruyorum iste 4. Ayda sadece 400 grwm felan aldi yaziyor anneler dedim bu ay bizde mi oylr olucaz. Neyse 6. Aya kadar alsin dw guzel 🙃🎈
sarmaliklahana waffle-seven-anne En kızım mama + meme besleniyordu 6 aya kadar ortalama 1 kg aldı. Sonra durdu mesela
waffle-seven-anne Dilruba_1 iki hafta önce 6240 gelmişti. Ustunde ince kiyafetleriyle tartılmıştı. Kilosu iyi sknti yokta ben hep boyle yemezse almazsa diye kendi kendime stres yapiyorum
waffle-seven-anne Usnac1995 anladim canim demekki normal cunku herkes oyle diyo zaten her ay 1 kilo alsalar cik fazla olur 🙃 yanlis bilmiyorsam 1 yasinda dogduklari kilonun 3 kati olmalari yetiyormuş
Usnac1995 waffle-seven-anne bende geçen post açtım ve böyle bir şey yok dedi herkes 😂 çoğunun 3 katı olmamış yani ki benim oğlumda olmaz. Öyle olsa 11.250 olması lazım ama sanmıyorum en fazla 10 kilo olur yaşında
waffle-seven-anne Usnac1995 aaaa bilmiyordum benimkide olmaz heralde 😂🙃 valla bu forumda kilo postlari acmaya korkuyorum ben 😂 merak ettigim icin acsam herkes iyi iste kilosu ne istiyon felan derler 😂
waffle-seven-anne sarmaliklahana bizde ilk 1 bucuk ay mama + meme seklinde beslendik . Sonra sadece memeye döndük. Insallah yeterli olur ek gidaya baslayana kadar
Usnac1995 waffle-seven-anne kaç kg doğdu ve şuan ne kadar 😂 bizde ilk 15 gün mama kullandık sonra sadece meme devam ettik. Şükür yetti sütüm
Dilruba_1 waffle-seven-anne ama kilosu gerçekten iyi bir de almazsa almasın neden bu kadar sıkıntı yaptınız ki elbet alacağı zamanlar da gelir ya da zayıf bir çocuk da olabilir her çocuk kilolu ya da şişman değil ki hele kız çocuğuysa zaten çok kilo almasın bence ileride şükredersin zayıf olmasına 😅 şişman bir çocuk olursa bir de diyetisyenlerle uğraşırsın millet doktora götürüyor obeziteden Görümcemin oğlu bebekken çok zayıftı şimdi inanılmaz kilolu çocuk ama abur cubur vs de yiyorlar bilmiyorum mesela ben çocuğa bakıp düşünüyorum ne olacak acaba bu çocuğun hali diye ayakları bile şiş şiş ödemli gibi Kilolu olsun dersen ileride abur cubur vs ver iyi şişirir onlar sütler çikolatalar cipsler yoksa kolay kolay şişmez bir çocuk 😅
waffle-seven-anne Dilruba_1 yok kiloyu zaten takmiyorum aslinda soyle ilk dogdugunda sarilik vardi uzamış sarilik oldu. Aptal doktorlar cocuk kilo aldigi halde almiyo bilmem ne dedi. Hatta hemşirenin biri kilo.kaybi olursa yoğun bakima yatar bilmrm.ne diyince bende panik atak olarak kaldi . Bu yuzden belkide takiyorim kilo konusuna
mrlkrtls Bizde 9.aydan sonra azalma oldu çünkü epey hareketleniyorlar önceki aylara kıyasla, 9.aydan 12. Aya kadar 650gr almıştı