mr-ege Sünnet için iki ayrı cerrah görüşü var. 3 aya kadar yapılmalı diyen ve 6 ayı doldurun sonra diyen. Bilgisi tecrübesi olan aydınlatacak biri varsa sevinirim, aşırı kararsız kaldık
M987 mr-ege bence 6 aylık olmadan yaptırın 6 yı geçince anesteziyle oluyor 11 aylık yaptırdım öyle yaptılar
waffle-seven-anne mr-ege pazartesi gunu yaptırdik biz. 2 ay 27 günlüktü. Hic zorlanmadik sadece ilk 3 saat agladi sonra hic olmamis gibiydu. Suan da iyilesmeye basladi bile.
mr-ege M987 Minikkusuumm Atabetul_hakayik waffle-seven-anne EdaZehra YSelim KayraVeAnnesi_06 Hepinize çok teşekkür ederim sayenizde kararımı verdim🙏🏻
EdaZehra mr-ege oğlum 1 aylıkken sünnetini yaptırdık. İlk gün huysuzdu sonra bi huysuzluğu olmadı. Doktor krem vermişti onu sürdük bir haftada iyileşti zaten. Önerim güzel bir çocuk cerraha yaptırmanız. İnstagramda gördüm Salih Selman’a sünnet yaptıran bi influencerın çocuğunun tekrardan ameliyat olması gerekiyomuş. Salih Selmandan şikayetçiydi.
YSelim mr-ege 3 aylıktı tam oğlum sünnet olduğunda sadece 1 veya 2 gün zorluğu iyiki yaptırmışız diyorum kendi etrafında dönerken zor olur
KayraVeAnnesi_06 mr-ege Canım 7 aylık oğlumu yaptırdım , 20 gün oldu . Hareketlendiği için çok zorlandım , elini atıyor , bezini zor bağlatıyor , dönüyor falan kesinlikle hareketlenmeden yapılmalı en geç 3-4 aylıkken ben pişman oldum bu kadar beklediğime