Merhaba 80 günlük kız bebeğimiz var doğduğu günden itibaren sarılık,kolik,gaz sancıları,pamukçuk,uykusuzluk ilk 1,5 ayımız böyle geçti sonra bir arkadaşımın tavsiyesş üzerine yüzüstü yatırdım ve 2 saat deliksiz uyudu o güne kadar 2 saat uyumamıştı hep 10 dk kısa uykular sıçrayışlar tüm aile ağlıyorduk şimdi neredeyse 3 aylık olacak hala yüzüstü uyuyor kafasını sağa sola rahat çeviriyor ama ben sırt üstü uyumasını istiyorum alışması lazım.. Bu durumu yaşayan var mı?