Prensesannesi61 Merhaba arkadaslar bebegim iki gündür mama yrdikten sonra diskiliyodu ama dun gece bi huzursuzdu uyandi agladi mama verdim ardindan ishal gibi kaka yapti baya siviydi ve iki bez doldu suan 7 aylik dis ishalimidir bu nekadar surer ne yapmaliyim