Arkadaşlar oğlum bugün 10 günlük oldu sütüm yetmediği için mama takviyesi kullanıyoruz kilo alımında biraz yavaş dedi doktor dün başka doktora götürdüm bana gündüz 2,5-3 saatte maksimum 15 dakika her iki göğüsü emzir sonra mama ver dedi gece ise uyuyan çocuğu uyandırma asla oda kilo kaybı yapar o zaten uyanacaktır dedi ama ben her emzirme sonrası 60 cc mama veriyorum acaba çokmu geliyo diye düşünüyorum bazen cuma tekrar kilosuna bakılacak birde doktor biberonla ver dedi biberona geçtim mecbur ama kafama çok takılıyor sizce doktorun söyledikleri mantıklımı başına gelen varmı