Arkadaşlar birşey sormak istiyorum ne yapacağımı bilemedim beş aylık bebeğimin dün bronşit olduğunu öğrendim evde de kedim var 2 yaşında doğduğundan itibaren bizimle vermek istemiyorum o da benim bir çocuğum gibi ama bebeğimin bronşiti için risklimi onu da bilmiyorum öyleyse vermek zorunda kalıcam böyle birşey yaşayan var mı bronşiti olup evcil hayvan varken atlatan yada sizce ne yapmalıyım