Merhaba Joie litetrax 3 kullananlar memnun musunuz sürüşü taşıması kolay mı ?
Bebek arabamız kırıldı da yeniden alcam 1 buçuk yaşında oğlum zaten en fazla 1 sene daha biner
Ben travel+kabin kullanıyordum. bu travel diye geçiyor ama iki parça değil sanırım tek tuşla kapanıyorms öyle mi