Mimininannesiii Doğumuma 10 gün kala isim değişikliği sebebiyle @nakissepetii nde yaptırdığım nakışlı seti satıyorum. Set halinde satıyorum ayrı ayrı vermeyeceğim poşetinden dahi fotoğraf için çıkartıp tekrar koydum öyle sakladım. Çok kaliteli bir ürün suan güncel fiyatı 2.500 civarlarında ben 1.750ye satıyorum ciddi alıcı olan olursa tlf ile görüşebiliriz.. Set içeriği: yastık,battaniye,sepet,tulum,bone,eldiven hepsine isim nakıslıdır..
tatlibiranneo Mimininannesiii ben bunu kimsenin bu fiyata alacağını düşünmüyorum anlıyorum siz o fiyata almışsınız ama gerçekten aşırı aşırı pahalı aldığınız fiyat
Bugleminannesi28 Mimininannesiii ay çok güzelmiş bayıldım hamile olsam alırdım happy mom a koyun isterseniz. Bide merak ettim bebeğinizin ismi ne acaba çünkü bu isim çok güzelmiş neden değiştirdiniz 🥰
Aselsmommy Mimininannesiii Oyy çok güzel yaa💖 üstte kalsın canım istersen Happy mom sayfasına fa yükle orda belki ordan da alıcı çıkabilir 🌼
Mimininannesiii Asilbebekkk doğumuma 10 gün kala annem vefat etti,onun ismini verdim kızıma.. suan 3 aylık kızım
Asilbebekkk Mimininannesiii yaa cok üzüldüm başınız sağolsun anneciğinizin mekanı cennet olsun insallah🌺
Mimininannesiii Bugleminannesi28 annemin ismini verdim doğum yapmadan 10 gün önce vefat ettiği için.. LALE 🌷
Bugleminannesi28 Mimininannesiii ay çok üzüldüm canım kusura bakma mekanı cennet olsun inşallah ismi de çok çok güzelmiş adıyla yaşasın 😍
Mimininannesiii Bugleminannesi28 amin Allah razı olsun.. teşekkür ederim çok kendi de coook güzeldi….
ikibaloglanannesi Başınız sağolsun. Lale ismi de çok güzelmiş . Sağlıkla büyüsün prenses💕 Happy mom’a koyun orada kesin alan olacaktır 🤗
Mimininannesiii ikibaloglanannesi amin teşekkürler.. koydum ama forum kuralları gereği satış yapmak yasak değil mi