Betulblc kızımın olduğu ortamda TV açmıyorum,bir yere gittiğimizde TV açıksa ordan çıkıyorum genelde. çünkü ekran görünce hemen dikkati oraya gidiyor. Ben Tv konusunda katıyım, çocuğa bir faydası olacağını düşünmüyorum. 3 yaşına kadar da izletmeyi kesinlikle düşünmüyorum