Kupkup57 valla meme isteyen bebeği naparsanız yapın hele emzik de tutmuyorsa oyalamak imkansız gibi birşey. Ben en son şunu denemiştim. Mesela yarım saatte bır ıstıyorsa bır ıkı gun o aralığı 45 dk ya cıkartmıstım, sonra 1 saate sonra 1,5 saate. Kademeli olarak açmıştım arasını ama şöyle de bir durum var. Normal iştahı yerınde olup da 3 saat dayanan bebek neredeyse görmedim. Anne sütünün yüzde 80-90 ı subzaten, çişini yaptığı zaman gidiyor o da. Eskilerimiz de hep diyordu bana kızım çişini yapınca boşalır karnı cocugun 3 saat nasıl dayansın dıye.Haklılarmış. Ek gıdaya gecene kadar max. 2 saatte bır verdım ben