Deletedmom_116 Düğünde giymek için bebekle rahat olsun diye bir numara büyük almıştım, ama kalıbı buyukmus boy olarak baya büyük geldi. İade süresi de dolduğu için satmak durumundayım. 38 numaradır. Tabanı ortapedik, çok rahat bir ayakkabı. Sadece denendi. Kutusunda gönderilecektir. 429 TL ye aldım 300 TL ye satıyorum.
Deletedmom_116 silaa66 valla iyiyim kuzum teşekkür ederim. Düğün sezonu başladı üst üste üç düğün var, elbise al. Ayakkabı al, olmadı sat derken uğraşıp duruyoruz. Bebişle düğün deneyimi nasıl olacak bakalim en çokta o korkutuyor.😂