Kızlar kızım asla yere koyunca uyumuyor sürekli kucağımda sallanıyoruz benim salincagimda. Kundak vs sallayacak kimsem yok. Eşim de nobetli çakışıyor bazen var bazen yok. Bana memnun kaldığınız salincaklari önerir misiniz tavan salincagi da olur hatta ben en çok ondan istiyorum ama güvenli mi bilmiyorum. Ya da svavanin hamak salincagi var ama içinden düşer mi bilmiyorum. Bir de elektrikli ana kucağı var o ise yarar mı? Bwbegim 2 aylik sayilir