Bebek_bey H2428 ben Dr psikoloğa götürdüm otizm buluşunca saptan madı.bazi bebeklerde zaman zaman kendilerini ifade edebilmek için yaparlar mis.3.5 yasa kadar sürebilir dedi Dr.siz de bi götürün içiniz rahatlasin
azra1616 Bebek_bey hafif otizm tamamen geçmiyor ama yaşıtları gibi eğitimle onların seviyesine gelebiyormus
Melekhnm Bebek_bey diğer seçeneklerinizi bilmem ama benim ki duvara kafasını vuruyordu diyelim uyutcam yaa Yatağının ondaki duvara yaslanıp vuruyordu acıdığını bişe bile sonra bıraktı gayet sağlıklı bi çocuk