14 buçuk aylığız ve aynı durumdayız geceleri çok sık uyanıyor bi kaç gündür tek uykuya geçti ama yine de geceleri çok sık uyanıyor. Gündüz de uykuya zor geçiyor. Artık dayanacak gücüm kalmadı benim de atak dönemi+diş dönemi diye düşünüyorum. O yüzden sabır inşallah geçecek bugünler