Kızlar oğlum bugün 5 aylık oldu aylık rutin kontolüne ve rota aşısının 2. Dozu için sağlık ocağına gittim ve sadece 300 gram kilo aldığını öğrendim çok sıcak eskisi gibi emmiyor ter içinde kalıyor çocuk sadece su veriyorum doktoru onayladığı için yarından itibaren tadımlara başlayacağız başına böyle bir şey gelen oldu mu neler yaptınız?