Balbocegiiiiii benimki daha diş çıkarmadan aşırı kaşıntısı olduğu bir dönemde çok kötü ısırmıştı. Elimde olmadan çok sesli bir şekilde aah deyip çektim kendimi ağlamaya başladım çünkü aşırı acıdı. Eşim geldi falan. O gün yavrum artık korktu mu ne olduysa 4 diş çıkardı hiç değdirmiyor bile memeye