kuzey_arin2019 Benim en büyük korkum deprem İst Güngören oturuyorum riskli yerlermis bonamiz eski ve 1.katta oturuyoruz 2 merdivenli evde beklemekmi lazım korkuyla nasıl n yapcaz sasircaz ama yoksa bian önce kacmakmi nnolur kızmayın bana sürekli düşünüp kuruyorum
ZeynepOzcan kuzey_arin2019 ya allah aşkına yeter ya şurda depremle alakalı konuşunca cidden rahatlayan var mı? Kendin diyorsun riskli yerde ve eski binadaymışsın biraz mantıklı düşün orada beklemek mi çare yoksa imkanlar doğrultusunda daha güvenli bir yere taşınmak mı? Buna da karar veremiyorsan biz daha bir şey söyleyemeyiz
Hkshkshsk kuzey_arin2019 egerki bı kaç adımla kendinizi dışarı atabiliyorsaniz hemen dk çıkın evde beklemek ölümü beklemekle aynı şey hafif sarsılma olsa bile beklemeyin çocuğunuz varsa tutugunuz gibi dışarı kaç egerki 3 veya 4 katta olanlar dışarı çıkmak yerine çatı katına çıkması yaşamasına bı adım daha yakın olur merdiven arasında kalırsa kurtulma şansı olmaz ve egerki deprem çantası hazirladiysaniz sakin ama sakın deprem sırasında dışarı çıkarken onu almaya çalışmayın bırakın çıkın vakti kaybı olur çıkamazsınız egerki ev yikilmazsa geri girer alır çıkarsınız onelik cocugunuzu ailenizi alıp çıkmak ve fazlada dusnemyin bunu ne kadar kötü şeyi dusunurseniz başınıza gelir iyi şeyler düşünün korkunun ecele faydası yok vaktimiz gelince gidicegiz hepimiz annelerin en çok korktuğu bana bişey olursa çocuğum ne olur diye en güzeli Rabbime emanet olur bı gün yine cennette karşılaşırız oyuzden gönlünüzü ferah tutun her dk kıymetini bilerek ailenizle vakit geçirin
bahtsizbedevii_ kuzey_arin2019 depremi yaşamış biri olarak olası İstanbul depremimde en üst katta değilseniz kesinlikle kaçın. Bizim canlarımız enkaz altında sağdı. Ama yetişemediklerini için hepsi öldü. Sizce depremde anında ölmek mi yoksa günlerce aç susuz kalıp ölmek mi. Olası İstanbul depreminde ne bileyim bence ya evden tasının hataya gelin konteynır kentler var yaşayın para ödemeyin ya da direk kaçın kaçın kaçın
kuzey_arin2019 Hkshkshsk Allah’ım razı olsun yakın zamanda psikiyatriye gidicem yoksa bu kadar düşünmekten kafayı yicem
Hkshkshsk kuzey_arin2019 bı ara bende sizin gibi olmuştum kapı önünde yatıyordum oğlumu 1 dk bile birakmiyordum baktım kafayı yemeğe başladım telefonu TV falan izlemeyi bıraktım kafaya takmamaya çalıştım eşimle dışarı çıkıp gezmeye başladım temiz hava iyi geliyor bı yandan namaza başladım sonra bıraktım salak gibi inşallah tekrar baslicam 6 gün sonra niyetlendim bırakmamak üzere baslicam evin içinde süreler açıp dinliyebilirsiniz dualar edin bol bol geçer inşallah
kuzey_arin2019 Hkshkshsk çok teşekkür ederim kısa zamanda psikiyatriye gidicem namaz kılmak istiyorum ama şeytan sürekli engel oluo
mervemir- Kızlar şimdi benimde kafama takıldı ya, bende 2. Katta oturuyorum yani düz ayak değil sonuçta 3 tane merdiven var ama kaçmayın bekleyin diyorlar yaşam üçgeni oluşturup bekleyelim mi ya Allah korusun yıkıls merdiven de kalsak Of 🥺