Arkadaşlar kızım dogdugunda kuvezde yattı kendi başına nefes alamadığı için sonra gittiğimzde burnunda ödem oluşmuş hortum takmışlar şimdi 2 aylık yetişkin insanın grip olması kadar çok tıkalı hırıltılisi çok fazla dıştan temizlyrm rahatlıklyr sonra yine aynı mama içerken nefesi zor alıyor gibi ne yapmalym