Bi yaş 17 günlük kızım var ek gida zaten yok gibiydi şuan da zaten hiç bisey yemiyor. Emziriyorum ama saat başı uyanıyor uykum mahvoldu kendi uykusu da. Asla elimden hiç bisey yemez ya kusar yada ağzını hiç açmaz. Sadece akşama kadar yiyeceği salatalık elma yada kraker çubuk. Nasıl ben bunu yemeğe alıştırabilirim. Mama da hiç vermedim Bu zamana kadar. Artık sabaha kadar çocuk emzirmekten belim ağrıyor.