sürekli kontrol edin 38.5 i geçerse hastaneye götürün ama öncelikle panik yapmayın, böyle böyle büyüyecekler, çok hassaslar ve şuan yaşadığınız durum çok olağan böyle düşünün, serin tutmaya çalışın, öksürüğü çok varsa odasını nemlendirin, viks baby balm varsa küçük miktarda göğsüne veya sırtına sürün ayak altlarına sürün ince bir şekilde, ateş için de dönüşümlü olarak doktorun yazdığı şurupları kullanın, yarın daha da iyi olacak inşallah, çok geçmiş olsun 🤍