Nurlanaaa silikon uçtan korkmayın bence. Ben 3 ay emzirdim çok kaygı ettim bırakamayacak, meme reddi olacak, gazı artıyor, zor doyuyor vs diye. Hiç alakası yokmuş ayına göre kilosu hep önde gitti çok şükür meme reddi de olmadı birden bire kendisi bıraktı hatta ara ara denedim tabi ama birden kesildi silikon. Avantajı da var göğüs yarası olmadı ağrı sızı olmadı :) sabretmek gerekliymiş ben o kadar kaygılandığıma çok pişmanım