Ahrzamann_ Kızım hasta hastane dediki koltuk altı ölçer Herzaman 1 yüksek gösteririr kolu üzerinde olduğu için hava almadığı için kafam karıştı 😳😳😳
Baybyy Ahrzamann_ banada en garanti koltuk altından ölçülen ateş doğrudur ne eksik ne fazla çıkarır demişti alnından ölçme demişti bu doktorlarinda ne dediği belli değil devlet doktoru başka söyler ozeldeki başka insan hangisine inancagini şaşırıyor artık
Sarikuzumalp Ahrzamann_ herkes farklı bir şey söylüyor demekki. Bizede doktor en doğru koltuk altı gösterir demişti. Koltuk altı ölçümümle hastane ölçümü hep doğru çıkar.