Öncelikle merhabalar 🙋🏻♀️ Benim kızım geç konuştuğu için çiş eğitimimiz biraz geç kaldı. Geçen yaz hem kızım, hem ben hazır hissetmediğimden, hemde evde 3-4 aylık oğlum olduğundan dolayı başlamak istememiştim. Ama artık kızım 3,5 yaşında ve bu yaz çiş işini kendimi hazırlayıp halletmek istiyordum. Bugün evde bezi kalmamıştı tam markete almak için giderken komşumun ‘aaa daha bez mi kullanıyorsunuz’ demesi üzerine bi cesaretle son bezi de çöpe attım. Kızım çok hevesli. Asla yadırgamadı beze bay bay dedim yaşasın diye geziyor evin içinde. Ama gelin görün ki lazımlık dışında her yer çiş oldu. Tecrübesizlikten biraz araştırdım kimisi çocuk hazır değil derken kimisi biraz üstüne gidin diyor. Bugün ilk gün normal diye düşünüyorum. Ama beni bu süreçte ne bekliyor. Sadece sakin kalmam gerektiğini bağırıp onu korkutmamam gerektiğini biliyorum. Ama şunu böyle yapsan iyi olur diyeceğiniz bir şey var mıdır tecrübeli annelerim.