Ysmnn- Bebegim 8 aylik bacağında 3 yerde kahverengi leke var . Sonradan oldu bu neden oluyor bilgisi olan var mı? Dr goturcem ama randevusu daha var
Sayansi Ysmnn- gittinizmi ? Bende kontrolde sordum ama twkip edın beşi geçerse bakılmalı dedı su an ıcın bellı belırsız dıye önemsemedı doktor
Alparslannesi Yasemin158 göz doktoruna götürdük bir şey yok dedi doktor takip edelim dedi çocuk doktoru da 6 dan fazla olursa getirin dedi 1 tane vardı şimdi karnında da çıktı umarım ilerlemez