Gulsah81 13aylık olduk sürekli gece kalkıyor ve sakinleştirmekte çok zorlanıyorum en son emziriyorum ama sonu gelmiyor,nasıl kolaylaştırabilirim?
Alerjikrinit Gulsah81 gece çok sık kalkıyorsa diş çıkarıyordur böyle dönemlerde kesmek çok yanlış. Bence ayı da küçük zaten 2 yaşına kadar emdikleri sürece gece kalkacaklar